Zapri meni
Kategorija:
Fakultetni študij
Objavljeno: 03. 12. 2024

Gostujoče predavanje: dr. Aleksandra Kregar

dr. Aleksandra Kregar predava na SFU Ljubljana

V ponedeljek, 2. decembra 2024 so študenti 3. letnika dodiplomskega študija psihologije v okviru predmeta Komunikacijske vede in lingvistika, prisluhnili zanimivemu gostujočemu predavanju dr. Aleksandre Kregar

Dr. Kregar deluje na področju poslovnega svetovanja, ki združuje vsa njena dosedanja znanja in izkušnje v korporativnem svetu. Intenzivno se posveča svetovanju tako na področju strateškega marketinga, kot na področju postavitve kulture in njene usklajenosti s strategijo podjetja. Po njenih izkušnjah se dejanska korist zgodi, ko so poslanstvo, strategija in kultura organizacije usklajeni in podprti s strani vodstva. Predavanje dr. Kregar je bilo osredotočeno na vlogo in pomen komunikacije v poslovnem svetu, s katerim je študentom prikazala pomen komunikacije do različnih ciljnih skupin vsake organizacije, ter vlogo ki jo ima komunikacija v poslovni psihologiji. 

Ob začetku predavanja je bila predstavljena organizacija kot živi organizem, prikazala je vrste in pomen komunikacije do kupcev in do zaposlenih. Poudarila je prednosti dobre komunikacije, dodatno povezala s potrebnim razumevanjem komuniciranja različnih generacij, ter zaključila s pogostimi razlogi nerazumevanja in nejasnosti komunikacije v poslovnem svetu. V osrednjem delu je predstavila vlogo marketinga in HR oddelkov pri komunikaciji v vsaki organizaciji. Študentje so spoznali pomen komunikacije blagovnih znamk, tako produktnih in storitvenih, kot tudi znamke delodajalca. Spoznali so pomen koncepta blagovne znamke in uporabe Jungove metodologije arhetipov pri oblikovanju blagovnih znamk. Sprehod skozi svet blagovnih znamk je bil prikazan iz vseh vidikov: oblik verbalne in neverbalne komunikacije, pomena analognih in digitalnih kanalov komunikacije, uporabe različnih formatov komunikacije in pomen vizualnih elementov komunikacije. 

Predavanje dr. Kregar je študentom predstavilo potrebna znanja in veščine pri komunikaciji, ter dodatno potrdilo razliko med komunikacijo dejstev in oblikovanjem zgodb. Slednje je v poslovnem svetu vedno bolj pomembno. Študentje pa so se lahko še dodatno prepričali o vlogi, ki jo ima psihologija v poslovnem svetu, tako na področju organizacijske psihologije, psihologije potrošnikov, kadrovske psihologije ter kakšna je vloga komunikacije pri vodenju, upravljanju sprememb ter reševanju konfliktov.